lørdag 27. april 2019

RSC 19, Tiny Tuesday blocks.


Aprils farge i Rainbow Scrap Challenge er aqua.
Jeg har ikke så mye aqua farged scraps, men fant noe i Bali stoffene mine.

Endelig ble det tid til å sy noen Tiny Tuesday blokker igjen.
Tiny-tuesday #14. er en slags log cabin.
Jeg tror den kalles rådhustrapp blokk/ Courthouse Steps blocks.

Tiny-tuesday #15
. er en Spinner blokk.
Du finner mønster på The Academic Quilter.
Min ble ikke helt perfekt, men den får være slik den ble.

Jeg linker til So Scrappy som har linkpart for RSC hver lørdag.

Jeg tror ikke vi alltid syns at hver dag er god,
men vi kan prøve å gjøre den god.

Making your day amazing!


8 kommentarer:

  1. Your blocks are very pretty! Lovely colours too!
    Hugs,
    Barbara xx

    SvarSlett
  2. Your Tiny Tuesday blocks look SEW pretty in AQUA!!!

    SvarSlett
  3. Piękne są te kolory nieba i wody . Pozdrawiam:)

    SvarSlett
  4. Fine blokker i aqua.Det blir fint sammen

    SvarSlett
  5. Vakre blokker! Skal bli morsomt å se det hele sammenstilt :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!