søndag 24. mars 2019

Søndags håndsøm.

 Jeg  fant denne søte nåleputen i boken "Tilda hus".

Jeg vil fortsette på dette broderiet i dag. 

 I dag skal jeg også sy denne blokken til RSC19 prosjektet jeg er med i.
Jeg startet litt seint med dette prosjektet, men nå har jeg snart sydd alle blokkene.
Det er en ny blokk hver uke, og hver måned har en farge. 
Dette er "Lemon peel" i gult som var fargen i februar.
Jeg linker til Kathys Quilt: "Slow Sunday Stitching."
Engelen med en sølv hjerte pins er laget av gullsmed Reidun Breistig.
Hun har facebook side. 

"Måtte livets engel
gå foran deg
og trygghetens engel
beskytte deg."
                                                                                                                                 Ragnhild Bakke Waale

11 kommentarer:

  1. Śliczny igielnik, bardzo potrzebny bo igły lubią się gubić;) Pozdrawiam serdecznie:)

    SvarSlett
  2. This is a lovely pincushion, Birthe. I am sure yours will be gorgeous. Kisses, my friend.

    SvarSlett
  3. Love the yellow peel! Your pincushion is very pretty.

    SvarSlett
  4. What an adorable needle stitchery you are making today!
    Thanks for linking up to Slow Sunday Stitching and sharing your project!

    SvarSlett
  5. Pretty pink embroidery and a lemon peel - both look like they will be fun to stitch on today!

    SvarSlett
  6. SøndagsKlem til deg, Birthe. Vi har hatt så deilig været, lørdag 20 grader og solen, bare
    ute på terassen :-))) og fredag var også fint. Vi tok en tur - 10 km - det var herlig,
    frem for alt barnebarn var her. Nå er regn utenfor og kald igjen... så jeg har sydd litt,
    jeg liker. God kveld for deg. Viola

    SvarSlett
  7. ... så søt din broderi, nydelig nålepute.
    Dette blir spennend med Quilt. Ha masse glede med prosjektet ditt.

    SvarSlett
  8. Så søt nålpute og nydelig rosa broderi. Og gult er kult😉

    SvarSlett
  9. Hi Birthe oh i love seeing your beautiful work,love your tilda project,well done my friend xx

    SvarSlett
  10. What a pretty needle cushion. That angel is adorable.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!