søndag 10. mars 2019

Slow Sunday Stitching


Det er snart søndags kveld og jeg skal sy noen hexagon i mens jeg ser på TV.

Det eneste som er i orden nå er sy-rommet mitt. 
Alle utfordringer har måttet vente, for oppussingen av sy-rommet tok mye tid.
På forrige blogginnlegg kan du se bilder av sy-rommet, og jeg er veldig fornøyd.

I går fikk jeg sydd del to av Mrs Moens påske mysterium,
men det er hemmelig og jeg må vente til vi er ferdig før jeg kan vise det. 
Jeg håper å få sydd "Tiny Tuesday" blokker til "Rainbow Scrap Challenge" denne uken.
Utfordringen med Mrs Moen for mars må jeg også få gjort. 

Min datter Berit og jeg har bestemt at vi skal en fottur ut i naturen omtrent hver helg.
I dag har vi vært på en lang fjelltur.
Vi var ganske slitne på hjemveien, men det er fint å være ute, og deilig å komme hjem etterpå.
I dag så vi to ørner som fløy over oss. 
 Her er en bildeserie fra turen i dag i Norsk natur. 
Vi gikk til et fjell som heter Valhest og er 313 meter over havet.

"De tunge milene går fort med glade skritt.
Og hele verden virker lysere når en venn går ved din side," 

Ukjent opphav
Lag deg en fin ny uke!

7 kommentarer:

  1. Så vacker det såg ut på er promenad. Ha en fin vecka kram från Nina

    SvarSlett
  2. Så nydelige hexagonroser. Gratulerer med nytt syrom!

    SvarSlett
  3. Flotte roser i hexagon :) Godt med luftetur i flott natur :)

    SvarSlett
  4. Beautiful hexagon, Birthe. I love walking too and I try to walk at least one hour every day. Usually I go for a walk with my husband. Kisses, my friend.

    SvarSlett
  5. Vilken underbar natur som du bor i! Kram Immi

    SvarSlett
  6. Hi Birthe lovely work my friend ,how lovely that you and your daughter walk together xx

    SvarSlett
  7. Vilka härliga naturbilder ni har tagit på er utflykt. Lycka till med hexagonsömnaden och de blir ju så fina!
    Kram Catarina

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!