tirsdag 12. mars 2019

Lille kylling

Mrs Moen tar utfordringen
sammen med meg og mange andre.  
Her er Lille Kylling.
 I mars har vi lært å lage ovale former ved å bruke en tallerken.
Mrs. Moen som lager utfordringene vil at vi skal slippe å kjøpe masse nytt utstyr for å være med her. 
Hun vil også at vi bruker det vi har av stoffrester/ scraps.

I tillegg til det gule har jeg brukt et halvlin stoff.
Øyne og nebb er applikert på.
Jeg har quiltet striper rundt kyllinghodet. 

 Dette gule stoffet har jeg brukt i sofa puter tidligere,
og nå har kyllingen fått plass i sofaen. 
Det er ikke så lenge til påske, og da passer det godt med en kylling pute. 
Jeg linker til:
Love Laugh Quilt: Monday Making.


"Å være fornøyd med det man har,
er den største og sikreste rikdom.

Marcus Tullius Cicero 106 før Kristus - 43 etter Kristus


8 kommentarer:

  1. What an amazing technique, Birthe. Your chicken cushion is perfect for your sofa, and not only during the Easter time. Kisses, my friend.

    SvarSlett
  2. Hi Birthe what a beautiful cushion,i love the chicken,well done my friend xx

    SvarSlett
  3. Så fin den ble. Jeg har ikke kommet igang med disse utfordringene, selv om jeg har meldt meg på. Må bare prøve å konsentrere meg om å få ferdig mitt store teppe. Nå ser jeg virkelig enden der.

    SvarSlett
  4. Det var kyllingen sin det👍 og det er så godt å få bruke rester. Har ikke meldt meg på dette je...

    SvarSlett
  5. That’s really fun and cute!

    SvarSlett
  6. Så fin kudden blev 😍 ha en fin kväll kram från Nina

    SvarSlett
  7. Kjempesøt kyllingpute, og så flott quiltet! :) Koselig selskap i sofaen, dette. :D

    SvarSlett
  8. Bardzo ciekawa technika , taka poduszka pięknie ozdobi sofę. Lubie poduszki;)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!