mandag 4. mars 2019

Portemonè


Jeg har vært på portemonè kurs i Haugtussa Quilteklubb. 
Vi brukte boken:
"The purse clasp book".
Jeg har sydd fra denne boken tidligere, 
men det er kjekt å delta på kurs og sy sammen med venner.
Det var Rita fra Lappelykke som hadde kurset. 

I denne boken limes klemmelåsen fast.
Jeg syns det er lettere å lim enn å sy låsene fast.
Det er bilder fra kurset på bloggen til Haugtussa quilteklubb 

Det er mandag og Eva har: "Show and tell Monday"
Og Love Laugh Quilt har "Monday Making"

Den siste uken har jeg ikke hatt tid til hverken å blogge eller besøke andre blogger.
Jeg har jobbet fra tidlig morgen til seine kveld for å få nytt sy rom.
Det kommer et eget blogginnlegg om det når jeg er helt ferdig.
Jeg gleder meg til å vise dere bilder.

Dette er fra en søndagstur sammen med Berit og hundene Selma og Milly.

"Stedet å være lykkelig på er her.
Tiden for å være lykkelig er nå.
Måten å være lykkelig på, er å hjelpe andre å bli det."
                        Robert Green Ingersoll (1833-1899)

Ha en fin uke! 




6 kommentarer:

  1. Så fin pung. Ja jeg er enig med deg om at det er enklere å lime låsen på enn å sy. Veldig koselig å sy sammen med andre, det er givende for alle tror jeg😉👍🏼

    SvarSlett
  2. Wow vilken fin börs du sytt. Och tänk att få gå på kurs i att sy börsar. Det hade varit en dröm. Längtar tills jag får se ditt syrum, spännande. Må så gott!

    SvarSlett
  3. Your purse looks very nice!
    Thank you for the link ..... it looks like you all had great fun making your purses.
    Love the pictures from your walk.
    Look forward to seeing your new sewing room.
    Hugs,
    Barbara xx

    SvarSlett
  4. Så söt din börs blev, förstår ni hade en trevlig dag!
    Kram Catarina

    SvarSlett
  5. Trevlig börs, en dylik kurs hade inte varit fel..Kram Immi

    SvarSlett
  6. Kjempetøft stoff i denne pungen! Jeg er enig i at det er morsomt å sy sammen, dette er ellers en ganske ensom hobby :)
    Gleder meg til å se syrommet ditt!
    Kos deg videre med ferdigstilling av syrommet.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!