lørdag 1. juni 2019

Scrappy happy blocks


Jeg har sydd de to siste blokkene i oransje
som var fargen for mai i Rainbow Scrap Challenge 19.

 Tiny Tuesday #19 Rail fence
Alle blokkene er 5 x 5 inch før det blir sydd ramme.
Jeg tenker å ha hvit ramme rundt alle blokkene.
En vakker dag finner jeg stoff og setter i gang med det.

Tiny Tuesday #20 Monark

Nå gleder jeg meg til blå som er fargen for juni. 
Jeg tror jeg har bra utvalg av blå stoffer.

"Plutselig blir hjertet fylt av
 glede ved å oppdage at det er
en del av universet.
Sol og skyer, trær og elver.
Et strålende øyeblikk"
Charlotte Grey


God helg!

6 kommentarer:

  1. Nice work on finishing up your Tiny Tuesday blocks for May. Have fun with dark BLUE during the month of June!!

    SvarSlett
  2. Your Tiny Tuesday blocks look great, Birthe Marie! I love the fun orange prints you found to use. I'm looking forward to digging into my blue scraps this week, too!

    SvarSlett
  3. Så fine og så små blokker, blir sikkert lekkert da det blir ferdig.

    SvarSlett
  4. Så vackra block du syr.
    Känner en glädje och tacksamhet varje morgon man kan kliva ur sängen och att få njuta av allt fint.
    Ha en fin söndag.
    Kram Gudrun

    SvarSlett
  5. Super. God jobb med orange... men blå hvilke deilig farge i juni.
    God pine. Viola

    SvarSlett
  6. God pinse... ha en fantastisk pinse Birthe

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!