søndag 3. februar 2019

Søndagsbrodering.

 Nå er jeg ferdig med Gail Pan broderiet.
I går sydde jeg ramme rundt.

Da jeg var i Houston for et par år siden kjøpte jeg denne hjerte sjablongen.
Jeg syns det passet med hjerter quiltet rundt dette broderiet. 

Jeg er begynt å håndquilte, og det blir min håndsøm i dag.

Linker til Kathy´s Quilt:  Slow Sunday Stitching. 
Der finner du mange andre som også sitter med håndsøm i dag. 


Takk!

Takk
for denne dagen
som rekkes meg
ovenfra

Jeg går inn i den
utenfra


Jeg velger
å leve den ut
innenfra.

Hvert sekund
har sin skjønnhet,

Lag deg en fin dag! 

16 kommentarer:

  1. I like how you framed that embroidery. The quilting is a great complement to the piece. So pretty.

    SvarSlett
  2. Very pretty...I love blues in anything!

    SvarSlett
  3. The heart stencil and the fabrics are perfect! So pretty. You've done a lovely job.

    SvarSlett
  4. What a lovely way to frame your stitchery and the quilting is perfect!

    SvarSlett
  5. Ljuvlig söt i vackra blå toner!Vacker kviltning också.
    Kram Gudrun

    SvarSlett
  6. The heart stencil you used was perfect What a lovely piece.

    SvarSlett
  7. Hi Nirthe wow this is looking fantastic,well done my friend xx

    SvarSlett
  8. Birthe, your pretty blue embroidery looks amazing with the fabric border! The two flower prints are beautiful. How lovely to sit and hand quilt this gorgeous pretty. Love the heart stencil.

    SvarSlett
  9. Dette ble flott! Jeg synes det er ekstra effektfult når man quilter over flere border som du gjør her. Quiltestingene dine så utrolig jevne, så dette blir kjempefint!
    Ønsker deg en flott dag!

    SvarSlett
  10. Your stitchery is so pretty and the fabrics compliment it perfectly. I really like the heart quilting around the edges!

    SvarSlett
  11. Så fint och vilka vackra färger ihop!!!

    SvarSlett
  12. Vilket fint broderi!
    Kram Catarina

    SvarSlett
  13. Nydelig broderi og så fint med håndquilte bård rundt. Liker godt fargene du har brukt der👍🏼

    SvarSlett
  14. Pretty and I like hand quilting!

    SvarSlett
  15. Så nydelig og mye arbeid. Broderte mye før, men nå er det veldig lenge siden sist. Du er flink og gjør nydelig arbeid.

    SvarSlett
  16. Broderiet är så fint med vacker handquiltning och många tänkvärda ord. Broderi är inte riktigt min grej nu förtiden. Förr i tiden var det mycket korsstygnsbroderi.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!