lørdag 16. februar 2019

Gule "Tiny Tuesday #7" blokker



 Jeg besøker mange blogger, og flere av deltar i "Tiny Tuesday" blokker.
Egentlig tenkte jeg ikke å være med på denne utfordringen,
men jeg har jo veldig mange kvadrater i scraps samlingen min,
og dette er jo en fin måte å få bruke de.
Det er også greit å sy disse blokkene når en er med i Rainbow Scrap Challenge 19
På tirsdag i uke 7 ble en Ohio star og en Friendship star publisert,
og her har jeg sydd begge to fra scraps samlingen min. 

Lykkelig

Jeg tenker det nytter.
Jeg tror det er mulig.
Jeg forteller meg selv
med og uten ord,
gang etter gang at jeg kan nå.

Det finnes ikke noe bedre tidspunkt for meg
å være lykkelig
enn akkurat nå.

                                           Rita Bakke Waale


7 kommentarer:

  1. Your Tiny Tuesday blocks look great! I'm glad you're joining in!

    SvarSlett
  2. Hi Birthe wow loving your yellow happy blocks your flowers are so pretty too,hope you have a wonderful day xx

    SvarSlett
  3. Flotte blokker. Denne uken nådde jeg bare å sy en av dem.

    SvarSlett
  4. Søte blokker og litt moro å få brukt opp rester selv om det ikke minker i haugene våre ;)

    SvarSlett
  5. Lovely blocks with a golden glow for this month's Rainbow Scrap Challenge!!

    SvarSlett
  6. Så flotte blokker med stjerner, tror jeg drister meg til å prøve disse, artig med nye utfordringer. Forresten så beundrer jeg din kreativitet. Ha en flotte dag. Hilsen sytrollet

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!