søndag 28. oktober 2018

Søndagsbrodering.


 Jeg er veldig fornøyd med den siste Gail Pan boken: "Patchwork Loves Embroidery Too".
Nå syr jeg dette broderiet. Dette skal bli et veggoppheng til gangen min.

Jeg er ferdig med dette broderiet, men må vente litt før jeg monterer det.
Jeg tenker å lage et lignende bilde som vises i boken.


Jeg linker til Kathy´s Quilts: Slow Sunday Stitching. 

"Et lite hus kan inneholde like
mye lykke som et stort. 
                                               (Ukjent opphav)

Lag deg en fin søndag!

7 kommentarer:

  1. Such a pretty stitching design. Love the pretty blue you have used. This is going to be a lovely wall hanging.

    SvarSlett
  2. Gail Pam has beautiful designs for her patterns. Lovely stitching!

    SvarSlett
  3. Your stitching is lovely -- what a sweet print! :)

    SvarSlett
  4. Those are beautiful!! Your stitching is lovely.

    SvarSlett
  5. Det er så fine broderier du lager!

    SvarSlett
  6. Your stitching is very pretty.

    SvarSlett
  7. Så koselige stitcheryer :-)
    Artig å gjøre litt forskjellige teknikker! Gleder meg til å se det ferdige resultatet
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!