tirsdag 25. september 2018

Kaffe Fassett

Jeg bestemte meg for å sy en ramma på "Kaffe Fassett" quilten.
Designeren "Kaffe Fassetts" stil er jo å sette sammen sterke farger og mønsterstoff.

Nå har jeg sendt teppet til Hilde Skjevdal, og hun skal quilte teppet på Longarm maskin.

Jeg linker til Eva: Show and tell Monday with Bambi.
Love Laugh Quilt: Monday Making.


"Optimistene tar kanskje feil
like ofte som pessimistene,
men de har mye mer moro"
                                                                       (Fra the friendship book og Francis Day)

Lag deg en god uke! 

8 kommentarer:

  1. Dette ble lekkert :)
    Likte veldig godt stoffet du har brukt i borden, det passet så flott til resten av teppet.
    Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett
  2. Beautiful quilt! Love the stripes and flowers together.

    SvarSlett
  3. "Kaffe Fassetts" stoffer tiltaler meg lite men dette teppet ble skikkelig tøft!

    SvarSlett
  4. Hva en fantastisk rush av farger :-)) Glede.
    Fint ordtank.
    Klem fra meg.
    Viola

    SvarSlett
  5. Wow!!! Jag älskar ditt färggranna täcke!

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg ! :-) Alldeles fantastisk quilt du har sydd, riktig en Happy Quilt!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!