søndag 19. april 2020

Slow Sunday Stitching


Nå er jeg i gang med det 21 blomsterbroderiet fra Gail Pans bok: "Patchwork loves embroidery". 
Jeg vet ikke om jeg skal stoppe her eller om jeg skal sy tre blokker til slik det står i mønsteret.
Jeg har også vært usikker på om jeg skal lage et sengeteppe eller om det skal bli et veggoppheng.

Det er snart et år siden jeg startet på disse broderiene. 

 Her er de 20 ferdige blomsterkorgene. 

I dag linker jeg til Kathy`s Quilt som har "Slow Sunday Stitching"

Det japanske kirsebærtreet er i full blomst nå. De varer bare vel en uke. 
Vi er heldige og har fine vårdage med sol og blå himmel.

"Kan du kjenne
hvor sterkt det er
å kunne innta våren
en gang til"
                                                                                     Ragnhild Bakke Waale

Håper du har det bra, og har gode ting å holde på med.
Ønsker deg en fin uke!

14 kommentarer:

  1. Trevliga korgar, de passar säkert till både ock! Kram Immi

    SvarSlett
  2. Your little blue baskets with pretty flowers are lovely. Your Japanese Cherry blossoms are lovely, too. Spring is smiling a beautiful smile at your place.

    SvarSlett
  3. The flowering tree is lovely, your spring is ahead of us here. Love the blue baskets, all of Gail Pan's designs are so cute. Looking forward to seeing what you do with the blocks.

    SvarSlett
  4. Your flowering tree is beautiful and love those little embroidery blocks...very Springtime!!

    SvarSlett
  5. I love the photos of the blue on white stitchery and the white on blue nature photo... beautiful!

    SvarSlett
  6. Oh your little baskets are so cute!

    SvarSlett
  7. Oh such cute little baskets! Very sweet indeed! Can't wait to see what you do with them.

    SvarSlett
  8. Beautiful Baskets! Happy stitching!

    SvarSlett
  9. Litt av en jobb og dette blir flott uansett om det blir sengeteppe eller veggteppe.

    SvarSlett
  10. Ha en fin vecka du också!!
    kram Gudrun

    SvarSlett
  11. Such sweet little embroideries! 16 Australian designers have put together a free stitch along and Gail pan is one of them. I'm looking forward to starting it. Your tree in blossom is lovely.

    SvarSlett
  12. Du er så flink med brodering, lenge siden jeg har gjort det. Uansett dette blir flott.

    SvarSlett
  13. Dyne hvis du fremdeles har - the muse - med broderi ...
    vil det være kjempebra.
    Klem og ha en riktig god dag.

    SvarSlett
  14. ... så deilig kirsebærtre... GLEDE

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!