lørdag 28. mars 2020

The Candice bag


Av noen jeans kvadrater og turkise kvadratrester fikk jeg sydd disse. 
Kvadratene er 4 inch x 4 inch.
Mønsteret er fra Owl be sewing på Youtube.
Besøk henne og se hva hun deler. 
Hun har flere kjekke filmsnutter på Youtube. 

 Denn er slik at når du åpner den helt blir den en liten skål.
Jeg syns den er grei å ha med når jeg er på ferie. 

Månedens farge er turkis/teal.


Håper du har det bra og er frisk. 
Det kan være skremmende å se nyhetene nå, se hvordan Corona viruset herjer over hele verden. 
Ta godt vare på deg selv. Vask hendene ofte og hold god avstand til andre.
Her skal vi holde to meters avstand til andre mennesker. Vi kan ikke gå på besøk.
Skal vi hjelpe noen med å handle matvarer, eller levere noe,
plasserer vi det utenfor huset for ikke å komme for nær hverandre.
Når jeg er på jobb kan vi være maks fire personer i samme rom.
Det er veldig spesiell situasjon vi alle er i nå.

Disse korokusene stod i full blomst for noen dager siden.
Da jeg var ute i hagen i dag var de allerede visnet. 

Deler en sangvideo  fra Keltic Country

Kos deg hjemme!


10 kommentarer:

  1. Så fine 😍
    Ha en trivelig helg 🌷💚🌷

    SvarSlett
  2. Så vakker... fine sminkepung. Jeg har lyst til å sy med en gang :-))
    Hilsener til deg Birthe.
    Ha en fin helg.
    Viola

    SvarSlett
  3. What a great use of some of your TEAL scraps!!

    SvarSlett
  4. Ser flotte ut. Må sjekke ut linken. Takk.

    SvarSlett
  5. Your little pouches look so handy! I'll have to go check out the video. Your crocuses are really pretty, too - mine do the same thing - bloom in the morning, but close up in the afternoon. Life in Norway sounds much the same as in the US. We're all trying to be so very careful!

    SvarSlett
  6. Bardzo mi się podobają te torebki . Krokusy pięknie kwitną choć wiosna w tym roku jest smutna.
    Dużo zdrowia życzę:)

    SvarSlett
  7. Hei Birthe,så flotte vesker, sånne har jeg lyst til å sy. Det er alltid artig med noe nytt. Har litt lett for å havne i gjentakelse modus. Her er det full vinter i dag, men regnet er på tur. Ingen blomster her enda. skjønt jeg så en liten tuslete hestehov i snøslapset en dag. Pass godt på deg selv du også.

    SvarSlett
  8. Your little Candice pouches are darling! I love how you have sewn the zipper and the sweet fabric matched with the denim is perfect. Such pretty purple crocus you have there. I would imagine that spring is gifting you with lovely flowers. Keep well and take care.

    SvarSlett
  9. Really pretty and looks handy!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!