søndag 1. mars 2020

Necessary


Kan du forstå at vi aldri får nok av slike små vesker. 
I denne skal jeg oppbevare id kortet og jobbnøklene.

Jeg tenkte å være en ivrig restestoff syer i år også,
men i januar og februar ble det sydd lite, bortsett fra barnequilten som jeg måtte få ferdig.

Februar var oransje, og jeg har veldig lite oransje stoffer.
Jeg leita og fant noe som jeg brukte til en liten oppbevaring.

I fjor sydde jeg en blokk hver uke. 
I år skal jeg sy forskjellig småting som jeg kan ha til gaver.

Jeg linker til So scrappy og RSC 2020

Jeg har vært på et håndquilting kurs i Haugtussa Quilteklubb.
Jeg er ikke så flink å få stingene nøyaktige, men jeg få øve og kanskje det blir bedre etterhvert. 
Det er i allefall kjekt å ha noe i hendene foran tv-en eller når en er har lyst å sitte med et rolig arbeid.
Søndagen er fin å bruke til håndsøm. 
Linker til Kathy som har "Slow Sunday Stitching" hver søndag



Vi har en våt vinter, Det har regnet og blåst nesten hver dag.
På jobb er vi med i en utfordring der vi skal gå 10000 skritt hver dag.
Selv oå komme seg ut kan være et ork, men når vi konkurrerer hjelper det meg å nå dagens mål. 
Nå skal jeg kle meg godt, og jeg skal ut å gå tur. 


Bildene her er fra en ettermiddag da jeg gikk kyststien. 
Jeg syns motivet med steinen som stikker opp fra sjøen er fint. 
Ofte ser vi et hjerte i sjøen her. 



"Gå aldri tom for mål.
                                                       Earl Nightingale



Lag deg en fin uke!


5 kommentarer:

  1. Nice bag, it's so handy to have small gifts made ahead of time. Do you have snow and ice when you walk? Be careful. Happy stitching!

    SvarSlett
  2. Gorgeous scenery. I am hoping my hand-quilting gets better too.

    SvarSlett
  3. Such a sweet little bag. I too, do not have many orange fabrics in my stash. =) I love the idea of you stitching little things as gifts throughout the year. Walking in all that gorgeous scenery.....I can imagine the steps add up to 10,000 very quickly. Have a beautiful week!

    SvarSlett
  4. Nice use of ORANGE scraps for the Rainbow Scrap Challenge!! Zipper pouches can be SEW useful, too.

    SvarSlett
  5. I love zipper pouches! I agree, we can never have enough of them, and yours is fun in orange! Thanks for sharing your beautiful scenery, Birthe Marie!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!