lørdag 6. juli 2019

Tiny Tuesday blokker.


Tiny Tuesday #25 Kurv Blokk. 
Ikke helt perfekt. Den fikk litt bulker her og der, 
men jeg tenker det er en velbrukt korg som har bragt mye god mat med på mange picnic turer. 


Tiny Tuesday #26 The Monkey Wrench Block.
Nå syr jeg rammene på blokkene etterhvert. 
Dette var de to siste mørke blå juni blokkene.

Nå er jeg klar for ny farge, og juli fargen i RSC 19 er:
 Rosa.


Tiny Tuesday Block #27
Denne var enkel og det gikk fort å sy den.

Besøk gjerne Soscrappy som har Happy Scrappy linkparty today. 

Klematisen har fått seg en god dusj fra oven. 

Det er sommer, men her jeg bor har det vært kaldt så langt denne sommeren. 
Regn og litt sol innimellom. Gradestokken viser fra 10- 16 grader Celsius. 
Det er helt ok å være inne, og jeg skulle jo brukt mye tid med symaskinen.
Men det har blitt lite  sying, men kanskje det snur nå??
I dag kommer min datter, Karen Elise hjem på sommerferie,
 og hun har med seg ny symaskin med broderimodul. 
Jeg gleder til å få prøve den. Håper det blir fart på syingen nå. 

"Lykken er akkurat nå.
Hvis du er lykkelig nå, trenger du ikke noe mer.
Hvis du bekymrer deg for hvorvidt du vil være lykkelig i morgen eller om fem minutter,
glemmer du å være lykkelig nå."
Paul Ferrini

Ha en fin lørdag!




9 kommentarer:

  1. It is fun to see my little block around the world.

    SvarSlett
  2. Your blocks look great, Birthe! My little basket has some dents, too - but they are cute that way! Have fun sewing with your daughter!

    SvarSlett
  3. Pretty blocks, Birthe! Great color on those flowers, too.

    SvarSlett
  4. Lovely little blocks; what a good idea to frame them.

    SvarSlett
  5. Lovely blocks! Enjoy the new sewing machine.

    SvarSlett
  6. I wish you much joy and happiness:)

    SvarSlett
  7. Great little blocks, and your clematis is beautiful!

    SvarSlett
  8. Your Tiny Tuesday blocks are looking great!

    SvarSlett
  9. Söta små block!!! Vi har också kallt och regnigt här i Uppland!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!