tirsdag 16. juli 2019

God sommer!


Sommer og kjøreturer med bil,.
Da er det praktisk med en søppelpose i bilen. 

Jeg får ofte bestillinger på søppelposer til bil.
 I sommer har jeg sydd fem og alle er solgt.
Disse er sydd av imitert skinn.
Tre av de har fått et smalt stykke motiv stoff på framsiden. 
To er helt grå.
Fóret er PVC coatet tekstilvoksduk. Det er et mykt material .
Her er tidligere innlegg med bossposer til bilen.

Ideen fikk jeg fra denne bloggen, men jeg har endret litt på størrelsen. 
Her kan du se hvordan jeg får plastposen til å henge greit i søppelposen.
Jeg måtte se tilbake og telle hvor mange jeg har sydd totalt. 
Jeg tror jeg har laget 60 bossposer siden juli 2015.

Jeg linker til Show and tell Monday with Bambi.

Det blir mindre tid til blogging om sommeren,
Karen Elise og jeg skal på camping og bilferie.
Det blir spennende, og vi håper det blir fint vær, for vi skal bo i telt.

På søndag var vi på picnic til Visnes på Karmøy som er vår nabo kommune.

Visste du at der står en frihetsgudinne?
Visste du at frihetsgudinnen i Ny York er laget av kobber fra gruvene på Visnes?
Det er helt sant.


"...det finnes en reel fare for at vi skal
overse en svært viktig dag...
dagen i dag. 
for det er her og nå vi lever.
La oss leve hver dag med skjønnhet og til fulle
mens den ennå er her."
Esther Baldwin York


God sommer! 




4 kommentarer:

  1. Wow! That's a great idea, Birthe! I so enjoy your photos and blog! Have a great summer camping! Take good care, Patricia

    SvarSlett
  2. Hi Birthe wow i love these buckets what a good idea for rubbish in the car,well done my friend.
    Oh sounds like you are going to have a lot of fun this summer,interesting about the statue of Liberty xx

    SvarSlett
  3. Vi har också en bilsoppåse, så stort tack för att du gav mig den idén! Ha en god sommar!!!

    SvarSlett
  4. De posene var veldig smarte. Og så artig med frihetsgudinnen!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!