søndag 7. april 2013

Sykurs

Denne helga ble det pause i sypausen min. 
Bente Malm har vært i Haugtussa,
 quilteklubben jeg er med i, 
og hatt kurs i tri-recs-linjalen.
Da jeg meldte meg på tenkte jeg at det kunne være greit med en pause fra arbeidet i huset,
men jammen var det vanskelig å stille hjernen inn på quilting og stoff.
Når golvbelegget til kjøkken kom på torsdag, tapeten på fredag
og jeg må bruke en feriedag for å ta imot kjøkkenet fra Ikea på mandag.
Skulle ha tapetsert og pakket ut av skapene i helga....
Ja, da er det litt fullt i hodet.
..men jeg har hatt ei kjekke helg, 
og nå gleder jeg meg enda mer til alt styret i huset er et tilbakelagt stadiet,
 og jeg kan kose meg igjen.
Her er det jeg har gjort på kurset.
 Antagelig blir dette to løpere.
Ingen er helt ferdige,
for jeg tenkte det var lurt å lære å bruke begge linjalene.
Når jeg blir ferdig er det lettere å se systemet i den grå også.

Denne er nesten ferdig. 
Mangler bakstykke, quilting og lukkekant.
Jeg har planer om å sy et veggteppet der jeg bruker linjalene. 
Vi får sikkert noen regnværsdager i sommer....

..men nå må våren komme først.


5 kommentarer:

  1. Åh, det är alltid så trevligt att gå på kurs och lära sig något nytt, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Alt det på ei helg ? imponert , fine farger :)

    SvarSlett
  3. Aktiv dame :o)
    Så flott det ble med trekant effekten. Den løperen ble lekker.

    Inger Elin

    SvarSlett
  4. Aktiv helg med flotte produkter! Blir sikkert fint på kjøkkenet ditt når du får det ferdig :)

    SvarSlett
  5. Spennende å se hva det store blir. Løperen din blir kjempelekker, svart/hvitt er veldig tøft.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!