søndag 4. november 2012

Roseløper

Denne helga har jeg vært med på misjonsmesse. 
Veldig kjekt!
Flott program med flinke sangere, og taler fra Karmøy. 
Mange ivrige har vært i aksjon. 
Det var kafè med masse godt, og eget bakeri.
 Julebaksten var det nok en del som gjorde unna på lørdag. 
Lefser og melkekaker. Mmmm... så gode de var...
Ja, for det har jeg kost meg med i helga. 

De siste ukene har symaskinen holdt varmen, 
og det har blant annet blitt løpere både til
advent, jul og
 til resten av året. 

Roseløperen er "for resten av året".
Da jeg satt og så på den måtte jeg finne hverdagsengelen min, 
for den passet jo midt i blinken til roseløperen.

Hverdagsengler er også for resten av året, 
akkurat som roseløperen.


det meste av året
er hverdager

det er
de små gledene
og
hverdagsenglene 
som gjør 
hverdagen
best
ja
  kanskje 
til en
 hverdagsfest
hverdagsengler sprer glede omkring
og gir deg så gjerne en oppmuntring
~
husk 
du er verdifull og unik
ingen andre er deg lik   
                                                                                                       Birthe Marie










2 kommentarer:

  1. Underbart vackra romantiska tyger, tycker jag!

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Den duken var lekker! Sammen med hverdagsengelen ble det jo perfekt:))

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!