lørdag 28. januar 2012

Hvor er bilen parkert?

Ja, det var spørsmålet jeg svarte på da jeg vant Facebook-bilen for helga.
Jeg, kjøre rundt i bil med Facebook-reklame på ei hele helg....???

Hmm.... 

Kjempegøy, og litt ja "Når man blir 66" følelse, kanskje. Mangler mange år på det enda da, men når man er med på Facebook,og hiver seg med i konkurranser, og vinner, JA, da får man også mange gøyne opplevelser. Og man har ikke mere moro enn man lager selv heter det, og JA, det var gøy på jente-tur i går.



Dette besøket gjorde jeg på vei hjem fra Toyota.
Ser du hvor og hvem jeg er hos?


Nå har jeg to venninner med på jentetur. Turen endte i Ølen, men hvor har vi en stanset her?
Vi koste oss med å se på (...og kjøpe med oss hjem) noen vakre ting.
  Om du vil gjette svaret kan du skrive det i kommentaren.

....og hvem vet....



Til slutt: TAKK til TOYOTA for lånet av bilen, og for mini luksus-spaen jeg vant i adventskalenderen for et år siden. Den opplevelsen brukte jeg og Jorunn i desember.
Jeg liker Toyota. ;-)

2 kommentarer:

  1. Løye å kjøre rundt i en fb-bil! hehe! Jeg vet i hvert fall hvem du har vært på besøk hos ;)

    SvarSlett
  2. Ja, skal en ha noe moro, må en lage det selv. Bra du slår deg litt løs :D

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!