søndag 6. januar 2019

Give away vinnere



I dag er det 6. januar.
Jeg har trukket vinnere til min Give Away.
Det var 11 kommentarer,
og dere som er registrerte følgere til bloggen har fått to nummer.
Totalt hadde jeg tall fra 1-16,
og Random på min telefon
viste nummer 7 og nummer 9
Vinneren med nummer  7 er 

Sheryl har en blogg med mange fine håndarbeid,
 og hun lager også mange spennende matretter. 
vi har følt hverandre i et par år, tror jeg. 
Det er alltid kjekt å se innom bloggen hennes

Vinner med nummer 9 er

Randi har en fin blogg som heter 
Vi har besøkt hverandres blogger i mange år nå.
Hun er en quilter og syr mange fine ting, og er hun er veldig flink å brodere. 

 Sheryl og Randi
Vær snill å send meg adressene deres og jeg vil sende gaven til dere


Jeg vil sende dere en Nordisk stjerne, 
og en liten overraskelse legger jeg også oppi pakken.
Jeg håper å få se hva dere vil gjøre med overraskelsen. 

"Gledene
går rundt og venter
på å bli oppdaget.
Gå dem i møte! 
                                                                                  Ragnhild Bakke Waale

Lag deg en glad dag! 





5 kommentarer:

  1. Wow Birthe thankyou so much i am so excited my friend,i will email my address,yipee xx

    SvarSlett
  2. Congratulations to the winners, Birthe. I am sure they will love your gifts. Happy New Year, my friend.

    SvarSlett
  3. Åh tusen takk, så heldig jeg er👏👏stort. 189. 2480 Koppang er min adresse 😉 så moro😄

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!