søndag 2. desember 2018

Slow Sunday Stitching.

I dag skal jeg sy lukkekanten på juleløperen 
som jeg har sydd i Mrs. Moen Julemysterium. 
Løpere heter "Julegate" Christmas road.
Juleløperen min skal jeg vise på neste blogginnlegg.

I dag får du se litt fra baksiden og et lite hjørne fra framsiden. 
Du ser nok at det er mange hustak, at det er røde hus i julegaten,
og at jeg har sydd et hvitt tre.
Kathy`s Quilt  har Slow Sunday Stitching.
Besøk gjerne de andre som du finner link til der. 


I dag er det første søndag i advent, og jeg har tent det første lyset i adventsstaken.
Lysestaken har min pappa lagd.
Det er kjekt med minner etter de som ikke er blant oss lengre.
Både opplevelser vi husker og små gjenstander som gir oss gode minner.

"Vårt første lys vi tenner
og stirrer mot det blå.
Vårt første lys vi tenner,
Guds sønn vi venter på."
                                                 (Ukjent forfatter)

Lag deg en fin advent! 

7 kommentarer:

  1. Very nice, I look forward to seeing the front of the runner. Happy stitching!

    SvarSlett
  2. What a beautiful Advent Candle holder with a wonderful memory. Your runner is pretty. I like that white tree that you embroidered. Enjoy stitching the binding. I am looking forward to seeing the finished runner.

    SvarSlett
  3. I love your advent wreath. I'm behind and just got mine out of storage this morning! Looking forward to the seeing the rest of the quilt.

    SvarSlett
  4. Happy 1st advent! What a lovely candleholder!
    Enjoy your hand stitching today!

    SvarSlett
  5. Looking forward to the big reveal! Your advent candle holder is lovely with nice memories I'm sure.

    SvarSlett
  6. Så spännande det ska bli att få se framsidan på din löpare!!! Jag har även varit runt på din blogg och sett dina övriga projekt. Så mycket fint!!!!!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!