søndag 20. mai 2018

Stichery.



Jeg er begynt på et lite søtt broderi fra den nye boka til Gai Pan. 
Kaffekopp med blomster.
Jeg vil sy en liten sommerlig løper til kjøkkenbenken.

Her er boka og bilde av den lille løperen.

Vi hadde besøk av Lappelykke på mai møtet i quilteklubben. 
Lappelykke er en liten butikk som holder til utenfor Stavanger.
Hun har også nettbutikk
Hun kommer til oss en gang i året og det er alltid kjekt.
Hun har spennende bøker og skjønne stoffer med seg.
I går satt jeg foran tv skjermen og fulgte med det kongelige bryllupet i London.
Da passet det å starte på broderiet. 
I dag ble jeg ferdig med den ene blomsterkoppen og jeg er i gang med den andre. 


Jeg linker til 

Denne uken fikk jeg gipsen av foten. 
Jeg klarer å gå litt uten krykker, men foten er hoven og det er smerter i ankelen.
Det tar nok tid å få trent opp bevegeligheten og musklene igjen. 

Murtorskemunn
Disse søte blomstene vokser ut av muren i hagen min. 
De er så søte og små.

"Å leve
er en gave.
Å vokse
er en oppgave
livet gjennom"
                                                             Ragnhild B Waale

God Pinse!


12 kommentarer:

  1. Just a lovely teacup full of flowers you are stitching--lovely work hugs, Julierose

    SvarSlett
  2. Beautiful embroidery. I Love it, very well done!

    SvarSlett
  3. What sweet stitchery for a spring afternoon. You do nice work.

    SvarSlett
  4. Very pretty embroidery! I found it very interesting watching the Royal wedding yesterday, and there were soooo many people there. It looked a lot of fun!
    Hugs,
    Barbara xx

    SvarSlett
  5. Your stitched cups with flowers are gorgeous, Birthe! And I love the flowers in your garden! Spring is a great season, don't you agree? Take care of your foot, my friend. Kisses!

    SvarSlett
  6. Hi Birthe lovely stitchery my friend and i watched the royal wedding too,it was so lovely .How much fun to have a shop come to you ,lots of fun looking and buying for you and your friends,hope you have a lovely day Birthe xx

    SvarSlett
  7. Du lager så mye fint. Det er så koselig følge deg. kaffekoppen med blomster var nydelig, gleder meg til å se det ferdige resultatet. God bedring med foten og nyt de fine dagene.

    SvarSlett
  8. Det er en kjempe fin kaffekopp. Lykke til med foten..

    SvarSlett
  9. Your Emory ame out gorgeous!

    SvarSlett
  10. Fantastiske broderie du lager... søt motiv - kaffekoppen med blomster. Jeg liker :-)))
    God bedring med foten. Hilsen sender deg Viola
    God annen pinsedag-KVELD.

    SvarSlett
  11. Nydelege stitchery du har laga! Ha ei fin veke i fineveret!

    SvarSlett
  12. Vilket jättesött broderi!!! Jag satt också och broderade samtidigt som jag följde prinsbröllopet!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!