mandag 30. mars 2015

Pakke i posten og Tildaveske


Tenk, at jeg var så heldig å vinne "give awayen" på Reidun sin side.

Tusen takk Reidun!

Ta gjerne en tur innom på Reidun sin side og se på alt det fine hun lager.

Et nydelig maskinbrodert bilde som jeg gleder meg til å bruke.
Døtrene mine har allerede tatt en titt i boka,
og der fant de ting de har lyst å lage.

 Her er Tildavesken med rosebroderiet ferdig. 
Jeg feilberegna litt med plasseringen av broderiet, så det havna litt høyt oppe.

Veska har min svigerinne fått,
Nå venter hun på sommer og shopping på deilige sommerdager

Da alle de runde veskehankene mine er svarte,
valgte jeg et rosestoff med svart bakgrunn som fór.
Hankene er sydd på for hånd.
Det var kjekt å få sydd noe fra Tildaboken.
Vesken er ikke quiltarbeid,
men jeg linker likevel til
Ta en tur innom bloggene der,
og kanskje det er noe som inspirerer deg til å sette i gang.

9 kommentarer:

  1. Nydelig veske, jeg elsker Tilda sine bøker. Har alle sammen. Heldige deg som vant den fine boke og broderiet, blir spennende og se hva du skal sy ut av det :-) Ønsker deg en riktig fin påske.

    SvarSlett
  2. Grattis till vinsten. Två av de väskorna har jag också sytt i helgen. Jag tog dock mönstrade tyger för tiden att brodera fanns tyvärr inte. Snyggt med de svarta handtagen, jag har bara fått tag i bamburingar.

    SvarSlett
  3. God morgon Norge!!Tack för din INSPIRATION du bjuder på idag på Visa och Berätta måndag och för din länkning dit/Bambikram och Glad Påsk

    SvarSlett
  4. Gratulerer med gevinsten. Fin veske, perfekt til shopping.
    Fin påske til deg også :-)

    Elisabeth

    SvarSlett
  5. Grattis till vinsten! Din väska blev jättefin!
    kram

    SvarSlett
  6. Vilken tur du har - grattis! Ditt broderi och hela väskan blev toppenfin!
    Kramisar

    SvarSlett
  7. Gratulerar också till vinsten och så fint ditt broderi blev på väskan!
    Kram

    SvarSlett
  8. Flott broderi og bok du har vunnet:-) Og fint broderi på vesken også. God Påske til deg:-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!