torsdag 28. februar 2013

Sypause

Takk til alle dere som stikker innom bloggen min,
og en ekstra takk for koselige kommentarer.
Nå er en ufrivillige sypause kommet her.
Jeg har jo visst det lenge, 
at når jeg skal i gang med et stort prosjekt i huset, 
ja, da må symaskinen vike plassen for annet verktøy.
Jeg får med andre ord ikke fritidsproblemer.
Alt som skal gjøres med materiale: "tre", 
overlater jeg til snekkerene, 
men tapetsering og malingsarbeid skal jeg gjøre selv 
sammen med
noen hverdagsengler som vil hjelpe meg.

Men jeg fikk sydd noen løpere de siste dagene før snekrene meldte sin ankomst.
Greit å fylle opp lageret mitt litt igjen.
Kanskje det blir misjonsmesse i høst også, 
og da er det greit å ha begynt.


Før vi vet ordet av det er det jul igjen.
Stoffene jeg har brukt her fikk jeg nylig i posten fra
Og mange flere stoff ligger og venter.
Jeg skal nok åpne skuffen å se på de innimellom.  ;-)



6 kommentarer:

  1. Jag är förtjust i svarta tyger. Så dessa löpare som Du visar nu, tycker jag om. De är stiliga enligt mitt tycke.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Lekre løpere! Så kjekt at det er flere som syr opp til misjonsjulemesser!

    SvarSlett
  3. Fine løpere! Lykke til med oppussingen, så flink du er som gjør så mye selv! Og godt at du har god hjelp :)

    SvarSlett
  4. Blir ekstra kjekt å starte oppigjen all syingen etterpå da når du er ferdig med alt :o) Lykke til.
    Løperene var veldig fine.
    God helg og vi snakkes vel snart igjen :o)
    Inger Elin

    SvarSlett
  5. Det var lekre løpere . Lykke til med oppussing.

    SvarSlett
  6. Nydelige løpere! Og så blir det spennende med oppussing :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!