søndag 5. september 2021

Søndags brodering.

 

Det er søndag og vi kjenner høsten nærme seg her i Norge. 
På onsdag kunne vi samles i Haugtussa quilteklubb igjen.
Det var veldig kjekt å treffes igjen. Sist vi var samlet var i mars i 2020, 
Det er godt at samfunnet åpnes mer og mer nå.


For en uke siden satt jeg ute å broderte. 
Vi har hatt en fantastisk sommer i år. Mye sol og nesten for lite regn.
Jeg har måtte vanne hagen både titt og ofte.


I dag sitter jeg inne og  quilter. Det er i alt 12 broderier jeg skal quilter rundt. 
Jeg er nå kommet til det sjette broderiet. 
Det går sakte framover, men jeg syns det går litt bedre nå enn da jeg startet.

Jeg linker til  Kathy`s Quilt som hver søndag har linkparty: 

Her er jeg på tur i en nabokommune, Sveio. 
Det var en flott turløype gjennom skog og vi endte opp med et nydelig vann
Et vakkert sted å bare sitte ned å nyte stillheten.


Noen blomster fra hagen min nå. 

Hortensia 

Vær deg selv
Du er unik!


Ønsker deg en fin ny uke!



10 kommentarer:

  1. How fabulous you and your quilting group could meet together after such a long time. I imagine you enjoyed the best time. Your embroidery quilt is looking lovely and your quilting is coming along nicely. Just look at all the beautiful flowers in your garden. I have a huge smile on my face at the sight of your pretty hydrangeas. Autumn there in Norway, and spring here in Tassie. Have a lovely day stitching your pretty quilt.

    SvarSlett
  2. Beautiful stitching, and what a great place to hike. Love the beautiful hydrangeas! We hopefully are going into autumn too and hopefully will soon get out of this 90-100 degree weather. I have to water nearly every day. Hope you have a great week.

    SvarSlett
  3. I love your hiking and floral pictures. The scenery is beautiful. Your embroidery is very pretty and I like the quilting that you are doing.

    SvarSlett
  4. Beautiful stitching. I love the stitch guide embroideries and your quilting. How clever to put them into a quilt! Your hiking and garden pictures are lovely. It's still quite hot here in Kansas, but harvest is well underway so fall can't be far behind!

    SvarSlett
  5. Meeting up again with your quilting friends must have been so special. I always enjoy seeing photos of your lovely garden and places you have traveled to.

    SvarSlett
  6. Beautiful hand stitching and flowers, too! I love seeing the beautiful scenery in your area!

    SvarSlett
  7. I am so glad you were able to gather with quilting friends and enjoy each other's company. Your embroidery work is looking amazing as do your flowers. Have a blessed week.

    SvarSlett
  8. Lovely embroideries, so glad you could get together with friends, happy stitching!

    SvarSlett
  9. Piękne fotografie, lato niestety już się kończy. Śliczne hafty. Udanego tygodnia:)

    SvarSlett
  10. Så flink du er til å brodere! Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg (Tolgens.blogspot.com) Jeg skulle skrevet mer tekst til innlegget, men klarer bare unntaksvis å komme meg inn på bloggen pga trøbbel med passord, så da får bildene tale for seg selv. Det er mange flere bilder av dukkeklær og sokker og alt som er på fb-siden Siri og Sara:-)Mvh Siri

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!