lørdag 12. oktober 2019

RSC19, Tiny Tuesday blocks



Her er de tre siste Septembers lilla Tiny Tuesdays blokker i RSC19

Tiny Tuesday #37 Lantern

Tiny Tuesday # 38 Card Trick

Tiny Tuesday #39 Bright Hopes

Oktober Rainbow Scrap Challenge farge er mørke farger.
 Brun, svart og grå.
Alle disse blokkene finner du mønster på bloggen So Scrappy. 
Det ligger også link under hvert bilde

Tiny Tuesday # 40 Floating Stairs
Kan du skjønne at det så ofte ligger en løs tråd på blokkene, 
og en ser den først når en skal legge bildet ut på bloggen. lol...

Tiny Tuesday # 41 Geese Sircle
Flyvende gjess som er sydd i en sirkel.
Jeg har ikke satt rammer på de siste blokkene,
da jeg må se litt hvor mange rette og hvor mange diagonale rammer jeg trenger.
Det nærmer seg slutten på denne utfordringen. 
Jeg er spent på hvordan resultatet blir, 
og kanskje jeg vil sy flere av noen blokker, eller kanskje ikke alle får plass i teppet. 
Jeg har ikke bestemt hvor stort jeg vil ha det. 

De to siste helgene har jeg vært opptatt og det ble ikke tid til blogging.
Dette bilde er fra fjelltur forrige helg. Det var lite grann snø da vi kom opp i høyden. 
Vil du se flere bilder fra fjellturen, da kan du se bilder på forrige blogginnlegg.
Det var en fantastisk fjelltur i vakkert høstvær.

Glede
skaper stjerner i øynene
og kiler ditt vesen.
                                                                                         Ragnhild Bakke Waale

God helg! 



7 kommentarer:

  1. Your Tiny blocks are lovely! I won't end up with an equal number of straight and on point blocks, but think I have figured out a good layout anyway. Your hike looks amazing!

    SvarSlett
  2. Beautiful Tiny Tuesday blocks!

    SvarSlett
  3. I didn't join in with the Tiny Tuesdays, but I've been enjoying everyone's blocks. Yours are beautiful!

    SvarSlett
  4. Det er så fine blokker, den første hadde så nydelige lilla nyanser. Du er flink til å sette sammen farger og stoffer.

    SvarSlett
  5. Birthe, you blocks are so beautiful! You know, you are such a talented sewist and photographer....your photos would be lovely framed! Gorgeous!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!