mandag 23. september 2019

Susie kosmetikk veske.


 Denne kosmetikk vesken heter Susie og mønsteret er fra Pattydo
Det er lett å følge videoen der hun viser hvordan Susie skal sys. 
Jeg har sydd fra dette mønsteret tidligere også.
Du kan se de  her.

 En kollega skal flytte, og jeg ville gi en liten gave til henne.
Det er helt utrolig hvor lang tid jeg kan bruke for å finne ut hva jeg sy.
Jeg leita i bøker og på Pinterest. Jeg spurte datteren min hvilken hun liker best.
Hun har fått ganske mange i forskjellige fasonger og størrelser.
Til slutt ble jeg enig med meg selv og valget falt på Susie.
Den er søt og har folder, men med et svart Japansk stoff med litt struktur syns jeg den ble litt tøff. 
Jeg kuttet ut å pynte med blonde(lace), men har satt på en rose charms i glidelåsen.

Det er mandag og jeg linker til:
og
Love Laugh Quilt: Monday Making.


I Norge er det høst nå. 
Dagene var begynt å bli kjøligere, 
men plutselig i helgen fikk vi sommertemperatur igjen.
Men det varer ikke...
sommeren må vike for høsten.


"Når vi er alene, rekker håpet oss sin hånd.
Når triste følelser truer med å sluke oss, hjelper håpet oss å holde ut.
Når nederlaget ser ut til å være uunngåelig, gir håpet oss en ny mulighet."

                                                                                  Harry Altdon

Jeg håper du har en fin dag!


9 kommentarer:

  1. It is autumn in Greece too, Birthe, but the temperature is still high (not too high though).
    Your bag is beautiful. I love the plaids and the pretty fabric inside. Kisses, my friend.

    SvarSlett
  2. U nas tez jesień i nadal jest ciepło :) Piękna i praktyczna kosmetyczka. Pozdrawiam:)

    SvarSlett
  3. Underbar necessär!!!!
    Kram Gudrun

    SvarSlett
  4. Så fin necessär, det är ett trevligt mönster!
    Kram immi

    SvarSlett
  5. Hei Birthe, du holder koken ser jeg og viser oss nydelige saker og ting du syr. Jeg for min del har vært på syrommet en kveld, men nå er det dags å komme i gang igjen. Mørke kvelder er innekos på syrommet for min del. Klem fra meg.

    SvarSlett
  6. Så stilig det var med de foldene! Og fine ord om håp! Jeg holder på med toalettmapper som ser ut som hus akkurat nå. Bilder kommer etterhvert på bloggen :)

    SvarSlett
  7. Fin og lekkert med de stoffene.

    SvarSlett
  8. Søt kosmetikk veske. Vakkert stoff du har brukt. Takk for LINK... glad for meg paddydoo tysk.
    Jeg syr ikke så ofte, og derfor liker jeg å ta støtte fra nettet, fremfor alt syteknologien.
    Jeg var til ferien. Nå det regner og jeg har pakket ut symaskin igjen. Det er min glede å jobbe med det. Fritidsglede.
    God helg. Kos deg. Viola

    SvarSlett
  9. Nice bag. Lovely to see your other versions. Nice to see some of your older posts too!
    It’s autumn here, and today is sunny but not very warm now! At least it’s not raining!
    Hugs,
    Barbara xx

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!