lørdag 31. august 2019

Scrappy happy...


Tiny Tuesday #35 Hourglass.
Denne uken var det tre forskjellige Hourglass blokker i forskjellige størrelser.
Dette er middels. Jeg vil sy minst en hourglass blokk til..

Jeg har sydd ramme rundt Tiny Tuesday #34 og 32 . 

So Scrappy har linkparty. Besøk gjerne hennes blogg,
og der finner du linker til andre som også syr scrap quilt. 

I går hadde jeg fødselsdag.
Jeg fikk dette kortet og sjokoladen med sånne fine ord på fra datteren min.
Takknemlig!


En annen bursdagshilsen var denne:

Lykke
"Lykke er å være omgitt
av mennesker 
som vet hva du er verdt.
Du behøver ikke 
et hav av mennesker omkring deg
for å være lykkelig.
Noen få sanne venner
med hjertet
på rett plass
er nok" 

God helg!







8 kommentarer:

  1. Happy Birthday, Birthe! I hope you had a wonderful day! Looks like yummy treats, and your tiny blocks look great!

    SvarSlett
  2. Such pretty BLUE blocks for the Rainbow Scrap Challenge!!

    SvarSlett
  3. Fine blokker og de kakene såg gode ut😉👍🏼

    SvarSlett
  4. Grattis i efterhand!!Ljuvliga block du sytt.
    Kram Gudrun

    SvarSlett
  5. GORGEOUS blocks, Birthe! And the cakes look sooooo yummy!!!! Kisses, my friend! I am back from vacation.

    SvarSlett
  6. Här kommer också en försenad Grattis-hälsning. Dina block är jättefina och kakorna ser supergoda ut!
    Kram Catarina

    SvarSlett
  7. Gratulere så mye som bursdagen som var, kjære Birthe... ja kaken ser ut så herlig :-))
    Jeg ønsker deg det aller beste. Klem fra Viola

    SvarSlett
  8. Your Tiny Tuesday blocks are beuatiful. Happy Birthday to YOU! Love the birthday greeting you received. Speaks the truth!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!