tirsdag 17. april 2018

Oppbevaring til mobillader



 Her er en liten oppbevaring til å ha mobilladeren i.
Stoffene er fra en scrapbag jeg fikk på Quiltesmia.


 Jeg har sydd noen blokker av Kaffe Fassett stoffene

Her har jeg prøvd litt forskjellige varianter.
Noen av blokkene ligger feil vei, men dette er bare eksempler. 
Den jeg er mest fornøyd med er øverst i venstre hjørne.
Men dette må vente, for jeg klare ikke å legge blokkene på golvet nå som foten min er gipset. 



I går fikk jeg endelig komme i røntgen, og det ble konstatert et ankelbrudd.
I dag fikk jeg endelig komme til sjukehuset.
Heldigvis var det begynt å gro fint sammen, og tiden med gipset fot blir 4-5 uker. 
Jeg kan ikke gå på jobb disse ukene,
men jeg håper å kunne sy litt nå når jeg er hjemme. 
Symaskinene min har start og stopp knapp,
og jeg trenger ikke bruke foten når jeg syr. 

"Gjør så godt
du kan,
Godt nok
er nok."
                                      Ragnhild Bakke Waale

Lag deg en fin uke! 

13 kommentarer:

  1. Så vackra block du sytt.Skall bli spännande att se hur du slutför kvilten. Underbar förvaring du sytt också för mobilsladden:-))).God bättring med din fot.Kram Gudrun

    SvarSlett
  2. Hi Birthe what a lovely pouch. Oh you poor thing a fractured ankle,i had a compound fracture of the ankle it has taken 6 mths to heal as the Dr's said it would,the time does go fast my friend,i hope you heal well,take care my friend xx

    SvarSlett
  3. The pouch is beautiful, Birthe. I love this spring fabric. The blocks are amazing! The colours are so pretty! I am sorry for your foot, my friend. Get rest and take care of yourself. Kisses.

    SvarSlett
  4. Så tøft teppet med kaffe fasset stoffer, artig virkning med striper. Og mobil-lader-pungen er smart, har sydd meg slik sjøl je ;) Og håper du får brukt symaskina mye siden du har start/stopp-knapp. Litt tungvint med gips men det må nok til :) God bedring :)

    SvarSlett
  5. Artige blokker, dette viser at man med relativt enkle midler kan få til helt spektakulært flotte tepper!!! Lykke til videre.
    Uff, det så ikke så godt ut med den foten. Håper det ikke er altfor smertefullt og at du får sydd litt mens du venter på å bli frisk igjen. God bedring!

    SvarSlett
  6. Skal si du sier mye, fin veske og blokker :) Lykke til med foten, håper du blir snart bra igjen!

    SvarSlett
  7. Tack för din inspiration och länkning på Visa och Berätta måndag!!Bambi

    SvarSlett
  8. Uff så kjedelig med brukket ankel da, håper den blir fort frisk igjen. Kanskje du får litt ekstra tid med symaskinen.
    Koselig pung du har sydd, blir spennende og se hva du bestemmer deg for med blokkene du har sydd :-)

    SvarSlett
  9. Så tråkigt med din brutna ankel! Hoppas du inte har ont och att det läker fint! Dina Kaffe rutor är helt underbara. Det kommer att bli ett fint täcke!!!!

    SvarSlett
  10. Hei, du verden så uheldig du var som brakk ankeln. Håper du blir bra snart. Å sitte med gipset fot er trasig. Ønsker deg alt godt og snarlig bedring. Antar du får sydd litt også.

    SvarSlett
  11. Love the purse, with its pretty lacey zipper!
    Great blocks.
    Sorry to hear about your ankle, still hopefully it will mean plenty of stitching time! Wishing you a speedy recovery!
    Hugs, Barbara xx

    SvarSlett
  12. The pouch is beautiful, Birthe. I love this spring fabric. The blocks are amazing! The colours are so pretty! I am sorry for your foot, my friend. Get rest and take care of yourself. Kisses.
    เกมส์สล็อต

    SvarSlett
  13. Stilig oppbevaring og flotte blokker! :) Ja, den øverste til venstre er veldig flott. Så bra du kan sy uten å bruke foten. :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!