lørdag 10. mars 2018

5 pocket zipper bag.

Jeg måtte sy enda en av denne 5 lommers vesken.
Det blir nok flere etterhvert.
Mønsteret fant jeg på  Youtube.
Hvis du vil sy en slik, anbefaler jeg å lese kommentarene som er under youtubefilmen.
Da får du rette størrelsen på stoffbitene.

 Denne er sydd i Tilda stoff, og den er laget til den eldste datteren min.
De søte charmsene, en kleshenger og en kam, har jeg fått av Mia som bor i Hellas. 

Linker til Sew Can She: Show Off Saturday

Dette koselige bildet fikk jeg av mammaen til Emilian.


"Du er verdifull
fordi du er deg,
helt vanlige,
helt spesielle
deg selv."
                                            Ragnhild Bakke Waale

Takk for kommentarer på de forrige blogg innleggene. 
Mulig det blir en liten pause på bloggen min. 
Jeg har ikke kamera nå, da min telefon er ødelagt.


Jeg ønsker deg en
God helg! 

6 kommentarer:

  1. Nydelig og praktisk veske med søte detaljer, du har laget. Takk for tips. Skikkelig vår hos deg, ser jeg. Koselig å se Emilian på det flotte teppet du lagde. :)
    Håper du får ordnet mobilen din snart! Hva med å spandere på deg et kamera, så mange bilder du tar. Jeg fikk en veldig fin og dyr mobil i fjor som jeg bruker til å ta bilder med, men savner den skarpheten et bedre kamere tar. Tror jeg skal bruke Cannon kameraet mitt, bare kjøpe en bedre linse først.

    SvarSlett
  2. This zipper bag looks really handy and it’s big enough!

    SvarSlett
  3. Du har alltid så fina charmsene (vet inget bra svenskt ord) på dina väskor!

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi sier charms i Norge også, men mulig vi også kan kalle det anheng.

      Slett
  4. Tack för din inspiration denna veckan på Visa och Berätta måndag!! Bambi

    SvarSlett
  5. I love that pouch! Nice work with the zippers! Such a cute baby and cheerful quilt!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!