fredag 29. desember 2017

Monthly Mini Quilt

Desembers  Sew Can She´s "Monthly Mini Quilt"
heter "Peppermint", og den gir assosiasjoner til peppermynt sukkertøystang.

Denne skulle vært sydd i ensfarget rødt og hvitt stoff.
Jeg har valgt et Tilda julestoff, og jeg har også byttet om fargene.

Her ser dere både orginalen og min versjon.
Det ble ganske annerledes,
fordi jeg har hvitt stoff på noen ruter som skulle vært røde. 

Jeg syns dette Tilda stoffet har en så varm og fin rødfarge,
og den passet godt til de andre miniquiltene jeg har sydd.
Baksiden er et annet Tilda stoff i samme kolleksjon.



Foreløpig henger alle mini quiltene på veggen i trappen.


Det er et par dager igjen av dette året.
Kos deg med en kopp kaffe eller te.
Se tilbake på 2017,
og det viktige er å ta med videre
det gode
som året har gitt.

På min mugrugs står det:

Count your blessings! 

Takk for i år!
Ønsker deg en fin nyttårshelg!

6 kommentarer:

  1. Kjempe fin miniquilt, likte veldig godt Tilda stoffet du har brukt:-)
    Ønsker deg en fortsatt fin romjul:-)

    SvarSlett
  2. Hi Birthe wow your mini is beautiful and it looks great on the wall,well done 💋

    SvarSlett
  3. Så koselig med alle de fine miniquiltene du har sydd. Likte din versjon av den siste veldig godt!
    Ønsker deg et godt nytt år!

    SvarSlett
  4. Ι LOVE your mini quilt, Birthe. Tilda's fabric is beautiful. And I love your wall. So many beautiful mini quilts. You are great, my friend. Happy New Year.

    SvarSlett
  5. Nok et nydelig lite kunstverk! Liker godt stoffet med hjortedyr. Og nå er den imponerende kunstveggen din komplett. Gratulerer! Fint med bergfletten til. :) Kos deg, du også. Takk for i år!

    SvarSlett
  6. Your mini quilt wall looks so pretty :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!