mandag 12. september 2016

Tula Pink, City Sampler

Ni nye blokker sydd fra Tula Pink City Sampler 
boka med 100 moderne quilt blocks.
 I boka har blokkene bare nummer, og den som syr kan lage egne navn til blokkene.
Jeg har ikke navn på blokkene, men jeg har tema for hvert kapittel.
Dette var de siste sommerblokkene min. 

Blokk nr. 27 og 28
Jeg syr blokkene innimellom mange andre ting jeg lager,
så det kan ta litt tid før jeg er ferdig med alle hundre.

Blokk nr. 29
Til dette prosjektet bruker jeg stort sett stoffrester,
og kun stoff jeg har liggende i skuffene mine. 

Blokk nr. 30 og 31

Blokk nr33 og 34

Blokk nr. 35
Det er veldig kjekt å sy blokkene. 
og idag blir dette min inspirasjon på 
Bambisyr som har Visa och berätta måndag.
Besøk  Bambisyr der du kan få både inspirasjon og ideer til nye sy prosjekter.

Blokk nr 32

Sommer

blomster


insekter


fisker 


sommerfugler 


strå 


jordbær


Et snev av sommer




Noen bilder fra søndagsturen i byheiene
sammen med datter Berit og hundene  hennes, Selma og Milly
De elsker å gå tur, men de likte ikke at det var så vått og gjørmete der vi gikk.
Selma, som er en langhåret chihuahua ble svart av søle.
Vi er heldige som bor like ved et fantastisk turterreng.
Vi får glede oss over enda noen fine dager,
for sommeren har ikke sluppet taket enda.

Ønsker deg en fin uke!




9 kommentarer:

  1. Härliga block som kommer att bli en härlig kvilt sen!
    Kram kerstin

    SvarSlett
  2. Vilken härlig natur ni har. Nu fick jag lite dåligt samvete för mina Tula Pink block, jag har nästan sytt alla 100 men de ligger nerpackade, vet inte riktigt hur jag ska använda dem, men den som lever få se så småningom. Ha en bra vecka!

    SvarSlett
  3. Your Tula Pink sampler blocks are just stunning! You have such creative use of your fabric and such a feel for color, design and layout. I just love all of them.

    SvarSlett
  4. Då får vi kanske se så småningom vad du gör av dina block! Härliga naturbilder!
    Kram

    SvarSlett
  5. Många fina block du har sytt, blir spännande och se vad det blir av dessa. Vilken underbar natur ni har, härligt att få se bilder som är så långt ifrån sin egen omgivning.

    SvarSlett
  6. Tusen tusen tack för din inspiration och länkning idag till Visa och Berätta måndag!!Bambikram

    SvarSlett
  7. Blokker i alle mulige varianter slik du syr blir spennende å se resultat av. Og flott natur rett utenfor stuedøra skulle alle ha :) Det er rekreasjon det :)

    SvarSlett
  8. Kul att se Tula Pink i nya färger, samtidigt lite grann av återseende av rutorna som jag sydde för snart tre år sedan!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!