tirsdag 12. juli 2016

Vendbar skulderveske


Dagen før jeg skulle reise til Gdansk,
fant jeg ut at jeg trengte en ny veske.
En som er grei å henge diagonalt over skulderen og med gode glidelåslommer.
Da var det bare å finne stoff og sette i gang.

Jeg endte opp med ei veske jeg har sydd mange av,
men ikke til meg selv.

Mønster på denne vesken finner du her,
eller i link øverst på bloggen.
Jeg lagde hanken litt lengre
for å være sikker på at den kunne henges diagonalt over skulderen.


Vesken er vendbar, derfor valgte jeg ensfarget lin på ene siden,
og et sommerlig mønstret halvlin på andre siden.
Jeg har lommer med glidelås på begge sider.
Syns det er greit å vite at lommebok og mobil ligger trygt i innerlommen,
og i ytterlommen har jeg andre småting som er greit å ha lett tilgjengelig.

Jeg linker til Bambisyr som hver uke har
"Visa och berätta måndag"
Bildene på sandstranden er tatt i Sopot.

"La hjertet nynne
i takt
med feriens slentrende rytmer."
                                                                                                        
                                                                                    Ragnhild Bakke Waale

Gode sommerdager ønskes deg! 

5 kommentarer:

  1. Den väskan ser praktisk ut, jättebra att hänga över axeln. Fina tyger du vat. Passar perfekt till din klänning/tunika :))

    SvarSlett
  2. What a pretty bag. It can be used from both sides, thats perfect for a day at the beach.
    KATRIN W.

    SvarSlett
  3. Så härlig inspiration och länkning du ger oss på Visa och Berätta måndag!!Tack från Bambi❤️

    SvarSlett
  4. Kjempefin veske, og takk for koselig tur til Gdansk!
    :D

    SvarSlett
  5. Så fin og anvendelig veske til en sjarmerende dame! :) Flotte bilder som vanlig. Spesielt det siste bilder var veldig stilig. Antar de hvite toppene er seilbåter. :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!