søndag 20. juli 2014

Gladvesker

Blogginnlegget om Gla-veskene mine
har ligget halvferdig lenge.
Det ble nærmere et ufo-innlegg.

Gladveska til Annaka liker jeg kjempegodt.
Jeg har sydd to til meg selv, og de er stadig med meg ut på vift.
Ja, de er så velbrukte at den ene har fått et nytt tøystykke felt inn i hanken.
Da var det greit å ha en restekasse,
og ekstra kjekt da den rette stoffbiten lå der.

Jeg har ikke bilder av alle 12-15 gla-veskene jeg har lagd,
men her er de som ble foreviget før de fikk andre eiere:




Hva har jeg gjort med så mange vesker?
Noen har jeg solgt, men de fleste ble gaver.
For noen år tilbake opplevde vi alvorlig sykdom i familien vår,
og da opplevde jeg å være omringet av noen
"hverdagsenglevenninner."
De lyste opp i hverdagen min,
hver på sin måte.
Disse venninnene fikk glavesker av meg. 


Nå kom sommerferien til meg også.
Ferie er deilig!
Jeg skal kose meg.

Ønsker deg fine sommerdager!




5 kommentarer:

  1. Oj oj så många fina väskor du visar!!Bambikram

    SvarSlett
  2. Härliga väskor! jag gillar den väskan också och använder min mycket.
    Trevlig sommar!
    Kram Gudrun

    SvarSlett
  3. Så härligt många 'gla väskor' du har sytt. Har 2 själv och det blir nog någon till.
    Må så gott

    SvarSlett
  4. Fint å se innom hos deg i dag Birthe.

    Fint å lese om "hverdagsenglevenninner"
    Som lyste opp på hver sin måte.
    En positivt påminnelse:-)

    SommerKlem fra
    "hjemveien"

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!