søndag 26. februar 2012

Puter

Det sies at skomakeren sine barn går barføtt, og sånn er det vel for mange andre grupper også. Enten det er jobb eller hobby. I allefall er det mine barn som må vente lengst på at jeg skal sy en ny veske, løper eller hva det måtte være de ønsker seg. Nå har nye puter stått på to ønskelister veldig lenge, og da jeg var i Stavanger sist helg ble det bytur med det viktigste gjøremål å gå innom Panduro og kjøpe Tilda stoff til puter, og nå er de ferdige.

 Hipp hurra!
Her var ønske enkle puter i røde stoff. Jeg lagde knappeåpning, og satte i litt store knapper som dekor. Hvis en vil ha den helt enkel snur en puta andre veien, og gjemmer knappene. Det er forresten lurt hvis en skal ha en middagshvil på puta også.  ;-)


4 kommentarer:

  1. De ble kjempeflotte, og passer perfekt hos Berit! Gleder meg til mine også blir ferdige :D

    SvarSlett
  2. Så flotte og koselige puter!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for putetrekkpakke i posten i dag! De er perfekte! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!