søndag 10. desember 2017

Jeg vant!


 Mia med hobby bloggen 
hadde fødselsdags candy på bloggen sin i november.

Tenk, jeg var heldig å vinne en av de store gavene.
Hjertelig takk Mia! 

 Sist uke kom det pakke i posten.
En eske full av spennende skatter for en sy dame.
Under kommer noen bilder av alle de flotte tingene Mia sendte til meg.
Her var flotte stoff, glidelåser, knapper, charms, blonder, bånd, veskelåser, små hekla biler og sjokolade.
Ta gjerne et besøk på bloggen til Mia og se hva hun lager.
Hun lager mange søte kort, hun liker å sy, og hun lager søte småting. 
Mange koselige ideer, og noen mønster.

 Her er tre koselige motiv stoff,  herlige farge glade glidelåser og søte blonder.
Jeg gleder meg til å lage noe med alle de fine tingene jeg har fått. 

2 charms er allerede brukt i glidelåsene på en julegave. 


Denne helgen har jeg hatt besøk av sønnen min, Bjarne.
Han har reservert en skjønn liten valp, 
og på lørdag fikk vi komme å hilse på den.
Den er så søt, og vi hadde en fin stund sammen med valpen.
I slutten av måneden er den Bjarne sin.
Det er en Staffordshire bullterrier valp.
Den er tillitsfull og veldig skjønn, og vi gleder oss til nyttårs helgen!


"Lær meg
å utvide mine hjerterom
og bringe forventningene i bevegelse"
                                                                      Ragnhild Bakke Waale

Lag deg fine advents dager!

8 kommentarer:

  1. I am so glad that you like the package, Birthe. How nice to see that you already used two charms. Enjoy all the goodies, my kind lady. Thank you for participating to my birthday candy. I wish you always to be lucky! Kisses, my dear friend!!!

    SvarSlett
  2. Hi Birthe what a lovely package to receive and how cute is the little puppy xx

    SvarSlett
  3. Du verden for en flott gevinst, gratulerer så mye :) Og for en søtnos til valp da som snart blir et familiemedlem :)

    SvarSlett
  4. Hi Birthe,
    Wowie! What a package you received from Mia! How lucky are you!!!
    Oh, that pup is so gorgeous! Absolutely adorable!
    Hugs,
    Barbara xx

    SvarSlett
  5. Åå .. for en gave! Gratulerer!! :) Ja, her var det mye "gotteri" for en sydame som deg.
    Og for en nydelig liten tass. Det blir nok mye kos. Skal ta en titt på bloggen til Mia.

    SvarSlett
  6. Det var masse spennende du vant.

    SvarSlett
  7. Grattis till vinsten!! Vilken jättesöt hundvalp!!

    SvarSlett
  8. Waw, heldige deg som vant den flotte premien. Gratulerer.
    For en søt liten valp.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!