søndag 18. desember 2016

Give away!


26 desember er det 5 år siden jeg hadde mitt første blogginnlegg.
Det vil jeg feire med en 
 jule"give away." 
Premien er en pose til oppbevaring av pepperkake/kakemenn former.

Posen er sydd i to stoffer fra den norske juleserien
JOL fra Northern Quilt.

Pepperkakemotivet er tegnet av dattera mi Berit.
Hun har bloggen Berit Yuriko
(Mange fine og morsomme historier og herlige tegninger. )


Du har mulighet til å få tre lodd.

1. Kommentar på dette blogginnlegget og du har et lodd.
           2. Om du er følger, eller legger deg til som følger får du et lodd.
3. Deler du innlegget på din blogg da får du også et lodd.
      Siste frist for å være med i trekningen er 27/12 kl. 24.00

Trekning 28 desember.

Jeg vil også takke alle dere som besøker bloggen min.
Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger.
Takk for inspirasjonen dere gir meg gjennom kommentarer,
 og når jeg vandrer rundt i bloggverden og besøker dere.


- Nå tenner vi det fjerde lys 
Og natten blir til dag 
Vi venter nå på frelseren 
For alle folkeslag


I det første blogg innlegget mitt delte jeg en sang av og med Bjørn Eidsvåg.
I en natt 


Ønsker dere alle en riktig god julefeiring!

LagreLagre

21 kommentarer:

  1. Visst är det tevligt att få vara med här i "blogglandia"!
    Vill säga att jag är glad att få "besöka" Din blogg, att bli inspirerad av det fina Du syr och jag tycker mycket om att läsa det Du skriver.
    Så jag hoppas att Du kommer att vara med här i cybervärlden även i framtiden.

    Och jag tar tacksamt emot en lott i Din "give away".

    Nu ska jag "titta in" till Din dotters blogg, Berit Yuriko.
    Det ska bli spännande, tycker jag!

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Så fin pose da ! Klart jeg vil være med :) Jeg trekker to lodd :)

    SvarSlett
  3. Dette er ein nydeleg give away! Det minner meg på at eg sjølv har 10årsjubileum i februar komande år... Må tenkje ut noko kjekt å gje bort då!
    Eg har 3 lodd hjå deg!
    Salmen I en natt står på koret mitt sitt repertoar dette året. Nydeleg song!

    SvarSlett
  4. Da tar jeg to lodd hos deg. Denne posen var så flott, og sydd av nydelige stoffer. Er "på besøk" på bloggen ofte, og tenkte jeg var følger, men er det ikke før akkurat nå. Men fra nå av skal ikke ett eneste innlegg gå meg hus forbi. Tillykke med jubiléet, og god jul!

    SvarSlett
  5. Stort GRATTIS !!! Och lycka till i fortsättningen .Jag är så glad att ha dig till vän och får med detta njuta av allt fint du syr!!kram Bambi och God Jul!

    SvarSlett
  6. Väldigt fin påse du sytt och har "Give away" på. Jag skulle väldigt gärna vilja vinna. Grattis till 5 års bloggande. Jag fixar så att jag får 3 lotter och hoppas att du bloggar vidare. Du har fina saker att visa! God Jul!

    SvarSlett
  7. GRATIS.
    Det er en kjempefin pepperkakepose. Synes tegningen er veldig fint. Ønsker deg og dine God Jul

    SvarSlett
  8. Så fin pose og så koselig blogg!

    SvarSlett
  9. Grattis till 5 år! Det är så härligt att få följa din blogg och se vad du har för dig.
    Vill gärna ha möjlighet få vinna din gåva.
    God Jul :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med 5-års jubileum! Så gøy med giveaway! Jeg tar 3 lodd.
    Ønsker deg fine juledager :)

    SvarSlett
  11. Gunn Synnøve Høyland26. desember 2016 kl. 12:25

    Gratulera �� Knall flotte poser. Min er fylt med masse pepperkakeformer����

    SvarSlett
  12. Gratulera med 5-års jubile :-)

    SvarSlett
  13. Så gøy! Gratulerer med 5års dagen! Jeg har ønsket meg en slik pose, så det hadde vært kjekt å vinne. Kjempefine er de. Håper dere har fine juledager😊

    SvarSlett
  14. Du er kreativ og lager delikate ting. Hyggelig med egen blogg! Stå på videre og god jul!

    SvarSlett
  15. Gratulera så mykje m 5 årsdagen jubileum ��
    Veldig gildt å følge deg på bloggen ,mykje fint Birthe �� Lykke til videre ��

    SvarSlett
  16. Gratulerer, og så koselig pose du har laget! Det var på tide å legge seg til som følger hos deg, så da gjorde jeg det :D Jeg tar 2 lodd, 1 for kommentar og 1 for å følge bloggen din.

    Jeg ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  17. Grunn til å feire flott blogg, - du er superkreativ :-)
    Takk for den du er!!!

    SvarSlett
  18. Flinke, kreative, gode deg! Takk for at du deler så mye fint på bloggen din. Klem fra marit

    SvarSlett
  19. Selvfølgelig vil jeg delta på din giveaway, og det blir med hele 3 lodd. Herlig pose. Gratulerer med jubileum, og fortsatt god jul fra meg.

    SvarSlett
  20. Jeg blir gjerne med på din Give away med 3 lodd! :) En herlig pose, synes jeg også. Alltid koselig å følge med på hva du legger ut. :)
    Ønsker deg en fortsatt god romjul! :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  21. Ahhh så fint. Vakker pose. Jeg bor i byen - da er 8 bakst pepperkaker - bare pepperkaker hele året. God nytt år deg. Hilsen fra Viola

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!