mandag 22. september 2014

Tacolefsevarmer.

Høst 
innekos
 kosetid
 tid for taco

 Det er sikkert flere enn meg som syns det er vanskelig å holde tacolefsene varme. 
Nå har jeg sydd "etuier" både til meg selv og til å ha med på messa senere i høst.

 Varm lefsene i aluminiumsfolie i steikeovnen noen minutter. 
Ta ut av ovnen,  legg de inni lefsevarmeren og server.
Jeg syns det er koseliger å ha en slik på bordet i stedet for aluminiumsfolien.



Mønster har jeg kjøpt på 

Det er mandag og jeg linker til 
Bambisyr visa og berätta mandag

For noen uker siden hadde jeg bursdag,
og da fikk jeg disse flotte skilta til å henge på syrommet. 
De er kjøpt på en quiltebutikk i Amsterdam, men produsert i Amerika på
Om du går inn der og trykker på linkene på venstre side, 
finner du mange bra tekster,
men jeg tror bare det er butikker som kan bestille skiltene.
Skilta er laget av tre og har brun bakgrunn.


Sew far - Sew good!

So many precious projects...So little precious time


Ønsker dere en alle en syglad uke! 

Takk for alle koselige kommentarer på forrige innlegg!



7 kommentarer:

  1. Så fine lefsevarmere, og så lekre stoff du hat brukt! Lykke til med salget!

    SvarSlett
  2. Vilken smart förvaring du INSPIRERAR oss med idag och Tack för du länkar till Visa och Berätta måndag .En lott är dinBM/Bambikram

    SvarSlett
  3. Flotte tacolefsevarmere , supre som gaver disse :)
    skiltene var tøffe :)
    Ha en god uke !

    SvarSlett
  4. Men så fräsig förvaring, sån har jag inte sett förut! Kul idé.
    kram

    SvarSlett
  5. Så smart! Veldig fine og praktiske. Lykke til på messa du skal være med på:)

    SvarSlett
  6. Hva lærer man ikke på blogg? Taco lefse varmer? Super idè, her i huset er det flere som klager hvis de blir for kalde.. Ha en fin uke ;o)

    SvarSlett
  7. Så fine tacolefsevarmere! Vi har taco omtrent hver lørdag, så dette kunne jo være en god idè. :)
    Artige skilt! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!