mandag 22. oktober 2018

Håndveske



 Quilteklubben her arrangerte et håndveske kurs sist uke. 
Det er Sølvi, en av medlemmene i quilteklubben som har designet vesken.

 Det var kjekt å tenke ut hvilke stoff og farger jeg ville bruke. 
Jeg har brukt forskjellige materialer.
Et stoff som ligner på skinn, og et japansk stoff er hovedstoffene.
Til rutene har jeg brukt batikkstoff og thaisilke.

Vesken kan ha både  lang og kort hank.
Jeg kjøpte en lang skinnskulderreim til denne vesken.
Vesken er 32 cm bred og 36 cm høy.

Her er alle veskene som ble laget på kurset.

Jeg linker til:
Love Laugh Quilt: Monday Making

Her har vi mye regn nå.
Dette er søndag da jeg er på tur samme med Berit og chihuahuaene hennes.

"Strekk ut hånden din og grip
verdens store gave:
glede og skjønnhet."
                                                                                          Corinne Roosevelt Robinson (1861-1933)

Lag deg en fin uke! 

6 kommentarer:

  1. Så kjekt med kurs. Gøy og se hvor forskjellige vesker dere har sydd. Veldig fine ble de :-)

    SvarSlett
  2. Så fine vesker som dere har sydd! Og jeg syns du hadde valgt fine farger/stoff.

    SvarSlett
  3. Artig med kurs! Og så utrolig forskjellig vesken blir seende ut avhengig av hvilke stoffvalg man gjør. Morsomt å se :)
    Ønsker deg en flott dag!

    SvarSlett
  4. Så flotte vesker du har sydd og så mange. Jeg er også glad i å sy vesker av ulike størrelser, men jeg trenger egentlig bare en. Ha en flott dag.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!