onsdag 15. august 2018

Scrappy...

Jeg tok en titt i scrap boksene mine, og jeg tenkte: Hjelp!
Det er utrolig hvor mye"scraps" som samler seg.
Jeg er ikke flink å bruke de etterhvert, 
...men jeg blir veldig fornøyd når "scraps" kan bli nyttet.
I stedenfor å starte et nytt prosjekt fant jeg fra scrapblokkene jeg startet på for lenge siden. 
Nå har jeg sydd fem nye blokker i brun og beige farger..

Her er 19 blokker. Hver blokk måler 9,5 inch x 9,5 inch.

Jeg er spent på om teppet blir veldig rotete, eller om det blir ok.
uansett får jeg brukt en del scraps her. 

Gun og Kate 
har Happy Scrappy Day den 15. hver måned. 
Her finner du inspirasjon til å bruke scraps du har liggende.

Takk for alle kommentarer på de forrige innleggene!

" Noen ganger virker solskinnet klarere
sett fra rennesteinen enn fra en bakketopp.
                                                                                         W. Somerset Maugham 1874-1965

Lag deg en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Vilka läckra block du sytt.Det kommer att bli ett underbart täcke.Inspirerande!
    Ha en fin dag.
    Kram Gudrun

    SvarSlett
  2. Så flott det ble. Jeg synes ikke det ble rotete, pga at det ble lysere i den ene siden. Lur måte å få brukt opp smårettene på. Og så er det jo så gøy å kunne bruke restene sine. Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett
  3. Så herlige blokker og det bare av rester! Flink du!

    SvarSlett
  4. Good for you - using up your scraps! Your blocks are lovely!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!