mandag 13. november 2017

Monthly Mini Quilt.

"Sushi roll"
Det er navnet på november mini quilt.

Denne gang har vi brukt sirkel linjal eller mal.
Det har vært kjekt å bruke så mange forskjellige teknikker i mini quiltene.
Tenk, nå er det bare en mini quilt igjen og da er utfordringen ferdig.


Jeg linker til:
Eva med bloggen Bambisyr: Show and tell Monday.
Love Laugh Quilt: Monday Making.

Tilda synes denne var fin å sitte på.

Syrommet er ryddet.
Mange poser med gamle jeans som jeg tenkte å sy redesign av,
gardiner og diverse annet er gitt til gjenbruk og resirkulering i Frelsesarmeen.
Jeg har fått det ryddig i skuffer og skap.
På sybordet er det igjen plass til å arbeide med prosjektene mine.
Det føles godt å rydde og kvitte seg med det en ikke trenger.

Nå er jeg i gang med å sy en løper med et koselig stitcheri. til sønnen min og samboeren hans.


Jeg lærte et nytt uttrykk sist uke:

Lag deg en fin dag!





LagreLagre
LagreLagre

14 kommentarer:

  1. Hi Birthe love your mini quilt how clever it looks very effective and boy your tilda doll is so cute,well done my friend xx

    SvarSlett
  2. Nok et flott quilt. Gleder meg til å se veggen din med alle 12. :) Ser gøy ut med de forskjellige teknikkene du har brukt. Kjempefin Tildadukke. Ja, det er godt å få ryddet litt. Likter det uttrykket. Lag deg en fin dag, du også. :)

    SvarSlett
  3. Så fin minikvilt och du är en mästare på att sy svängda block.Jag skall testa framöver.Ett stitchery är alltid trevligt att ha på gång.
    Kram Gudrun

    SvarSlett
  4. Men wow så fin miniquilt, jag älskar färgerna!!! Tilda dockan är så söt med symaskin och allt.
    Spännande att se hur löparen med ditt stitchery blir ♥ ♥ ♥

    SvarSlett
  5. Så flott denne ble. Jeg har ikke klart å få tid til å komme inn i dette programmet igjen. Får satse på nye utfordringer neste år.

    SvarSlett
  6. Så flott og fine farger. Ja det var en fin setning :)

    SvarSlett
  7. Jättefin miniquilt, så härliga färger! Din Tilda är helt underbar!!!

    SvarSlett
  8. Tack för din inspiration på Visa och Berätta måndag/bambi

    SvarSlett
  9. Jättesöt miniquilt och så fina färger det är i tygerna. Ja, ibland måste man städa och det är skönt att ge bort sådant som man vet aldrig kommer till användning!

    Kram Catarina

    SvarSlett
  10. Mye fint du lager. Og når det gjelder rydding på syrommet, så tror jeg det er lurt for kreativiteten..og innse at en ikke alltid rekker det en planlegger.. Ellers synes jeg at utrykket "Lag deg en fin dag" var fint.. Det skal jeg jammen huske på. Hilsen Inger Johanne

    SvarSlett
  11. Great fabrics for your quilt block, and your doll looks so cute sitting on it. She has such a cute sewing machine, and I love her purse too!
    Yes, that sentence has a great sentiment!
    Barbara x

    SvarSlett
  12. I love your mini quilt, Birthe. Beautiful colours. And what a pretty Tilda. You are great, my friend. Kisses!

    SvarSlett
  13. Beautiful mini and very pretty colors!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!