mandag 20. juni 2016

Lørdagsmarked.


Nå har balettdanserne ligget på vent en god stund.
Jeg syns stoffet var så fint, og for et par dager siden sydde jeg to enkle toalettvesker-
De ble med til Byparken på marked i går og der fikk de nye eiere. 
Jeg må nok sy flere av disse. 
Mønster til fasongen på toalettvesken finner du her på bloggen. 

I glidelåsen festet jeg en snor med balletdanser charms.

Her er noen små vesker som kan brukes til f-eks mobil og litt penger om en skal ut en kveld,
eller til å samle småting i og ha i håndvsken.
De er laget av ullmøbelstoff med myk tynn vatt inni og fòret.
Når du åpner den finner du noen gode småord på innsiden.

Bilbossposene er veldig praktiske.
spesielt nå som det er sommer og mange tilbringer mye tid med kjøring.
Da blir det rester fra frukt, og papir fra is og sjokolade.
Det er enlkelt å kaste søppelet i bossposen
som henger på girstangen, 
og den er åpen.
Den har hempe som henges på girstangen.
Det er flere bilder på et tidligere innlegg her

Linker til den svenske bloggen: 

Her fra bilder fra markedet i Byparken på lørdag. 
Det var en kald sommerdag, og jeg frøys.
Jeg var glad jeg hadde både ullsokker og skjerf på meg.
Litt morsomt, men i dag står dette ordet på kalenderen min.
   

" Vi bli varme
av det solskinnet
vi lar skinne på andre"
                                                     Ragnhild Bakke Waale

Ha en fin sommeruke!


11 kommentarer:

  1. Så söta små necessärer. Jag hoppas ni snart får lite mer värme. Ha en bra syvecka.

    SvarSlett
  2. Härliga projekt du har sytt!

    SvarSlett
  3. Gillar verkligen tyget med balettdansöserna, det är bra att låta tygerna ligga till sig innan man bestämmer sig tycker jag

    SvarSlett
  4. Bara så söta nessar och så kul med hänget i dragkedjan. Visst är det praktisk med bilpåsarna har också sytt sådan till bägge våra bilar. Hoppas du fick sålt en del på marknaden! Kram Catarina

    SvarSlett
  5. Tack för din medverkan idag på Visa och Berätta måndag och den inspiration du ger oss där!! Kram Bambi

    SvarSlett
  6. Så fine og koselige toalettvesker og praktiske småpunger og bosskurv! Flinke du.

    SvarSlett
  7. Jättefina nessar! Jag gillar tyget med balettdansöserna på. Tack för idén med bilpåsen, jättebra!

    SvarSlett
  8. Så mye fint du har laget. Likte godt de fine sminkeveskene med feer på :-)

    SvarSlett
  9. Det ballet stoffet var bare helt bedårende!
    Så koselig med små oppkvikkende ord inne i pungene dine :)
    Håper salget gikk bra,- du hadde med deg mange flotte ting.
    Ønsker deg en fortsatt flott sommerdag.

    SvarSlett
  10. Så flotte saker du hadde med og fine stoffer på de søte toalettmappene :) Blir nok varmere fra st.hans tror jeg :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!