søndag 15. november 2015

Utstilling

Jeg har vært en tur på Tysværtunet og sett Haugtussa sin årlige utstilling.
Alt er laget av medlemmer i quilteklubben jeg er med i.


Jeg blir så imponert over de flott store teppene som mange syr.
Hos meg er det mest mindre prosjekter.

Det er også messetid,
og jeg besøkte Husflidmessen i Grinde i Tysvær.
Der var mye fint håndtverk.
Jeg trengte en gave, og fikk kjøpt et par norske selbuvanter,.,
og lefser til jul.

 
Snopte også et herlig englebilde med hjertepins i sølv til meg selv.
Det er gullsmed Reidun Breistig som har laget det.
Hun hadde mange skjønne englebilder,
men det var denne som ropte på meg.

Reidun har verksted på Gard i Haugesund.
Hun lager veldig mye fint.
Om du har lyst kan du gå innom og se mange flotte juveler på 
 facebook siden hennes.

"Noen mennesker
kler dagene sine 
i lyse, lette farger.
De ser lyspunkter hver dag.
Vi har valg."
                                                                                  Ragnhild Bakke Waale

Takk for hyggelige kommentarer på de forrige innleggene!

Ha en fin ny uke!

5 kommentarer:

  1. Der var det mye flott. Og heldig den som får så fine votter:)

    SvarSlett
  2. Så flinke folk er.
    Vottane såg flotte ut.
    Vakkert englebilete :-)

    Og ja vi har valg!!

    Fin ny veke!

    SvarSlett
  3. Kjekt med utstilling, får masse inspirasjon av å se hva alle andre lager :-) Koselige ting du hadde kjøpt deg, spesielt englebilde, det var jo bare kjempe søtt. Ønsker deg en kreativ uke.

    SvarSlett
  4. Artig med utstillinger, man får så mye inspirasjon!
    Digger slike votter, jeg er heldig som får slike fra min svigermor :)

    SvarSlett
  5. Å så mye fint ,- syns jeg kjenner igjen "veggen " din :)
    gøy å gå på utstillinger og julemesser , får så mye flott inspirasjon ,---
    Ønsker deg en fin uke :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!