fredag 8. august 2014

Puter


Jeg fikk lyst å leke meg litt med garn, tråd og stoff remser.
Ja, så gjorde jeg det...

Tidligere i sommer kjøpte jeg litt ullfilt på Stoff og Stil,
og dette materialet var det gøy å bruke.
Jeg liker å blande materialer som blant annet ull og silke.
Silkestoffene her er kimonostoff biter. 
Jeg brukte frihåndsfot på maskinen,
og har brukt litt forskjellig sytråd,
blant annet lilla flammetråd da jeg svingte rundt på puta..

Jeg kjøpte også en spesiell garntype på "Sy med oss" i Haugesund.
Her er mange forskjellige tråder i samme bunt, 
og jeg syns det var gøy med de forskjellige effektene.
Her gikk det rundt og rundt...

Begge putene har glidelåslukking nederst.

Ønsker deg en god helg! 

5 kommentarer:

  1. Begge putene ble kjempeflotte!
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  2. Åh så fina kuddar, så snygg dekorsömnad. Fint med olika material.
    Ha det gott!

    SvarSlett
  3. Flott kunstverk, kjekt og prøve forskjellig materiale.:-)

    SvarSlett
  4. Så stilige puter! Skikkelig kunstverk ble de:))

    SvarSlett
  5. Så fint det ble! Akkurat dette er det jeg syns det er så moro holde på med;)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!