søndag 4. mai 2014

Sommerlig løper

Det er blitt mye Japan på bloggen, og jeg har ikke landet helt enda.
Det kommer et innlegg til om noen dager.
Men litt tid ved symaskinene har det blitt denne uken.
Innimellom hagearbeid ble jeg ferdig en løper jeg begynte på for 5-6 uker siden.
Stoffene hadde jeg kjøpt på Lappelykke på Randaberg tidligere i år. 

 Mønsteret er inspirert fra "My Quilt"
Jeg ønsket en kortere løper, 
og endret litt på mønsteret, også utifra mitt stoffvalg.

Jeg ble fornøyd med både stoff og farger.
Det beige stoffet med striper er bitte små fugler som sitter på rekke og rad.
Jeg syns de var så søte,
 og syns det frisket opp med det lysblå blomsterstoffet
sammen med de beige stoffene.
Denne løperen har jeg tenkt å bruke som gave.

Vi har en herlig årstid nå.
Ha en fin ny uke! 



10 kommentarer:

  1. Underbar löpare i ljuvliga tyger och färger.
    Det är en underbar tid nu.

    SvarSlett
  2. Fin løper med rolige farger, Og flotte vårbilder!
    Forstår godt at det er litt Japan med deg, det er mange inntrykk som skal fordøyes.
    Ha en koselig arbeidsuke inne og ute. ☺

    SvarSlett
  3. Nydelig løper i delikate farger! Flotte utebilder med fine blomster!
    Ha en fin uke du også! :)

    SvarSlett
  4. Nydelig løper i duse, fine farger :)

    SvarSlett
  5. Kjempefin løper! Lekre farger var det! Jeg holder på med siste innspurt på belte til bunad til lillejenta i familien, puhh, det er tutlete med de små perlene!

    SvarSlett
  6. Du har brukt duse fine farger her , liker mye :)

    SvarSlett
  7. Herlig med japansk reisebrev syns jeg:) Men velkommen hjem og :) Og flott løper i delikate farger:)

    SvarSlett
  8. Lyckliga den som får den vackra vårlöparen! Ljusa och ljuvliga tyger! Och visst är det härlig med våren! Äntligen!
    Kramisar

    SvarSlett
  9. Kjempefin løper, nydelige farger:-)

    SvarSlett
  10. Jag tycker att det är en smakfull sammansättning av tyger som Du gjort till Din löpare.

    Dollandesign

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!