søndag 21. oktober 2012

Sytid!

Endelig er jeg i gang med symaskinen igjen. 
Liksom all inspirasjon forsvant en stund, 
men det hjalp med en flott kjøretur gjennom vakre 
høstkledde Hardanger for to-tre uker siden,
og å delta på Vestlandstreffet på Voss (for quiltere). 
Ja,
det gav ny inspirasjon.
Mange nye stoff ble snopt inn,
og de to siste ukene har ledige stunder blitt brukt med symaskinen.

Jeg bestemte meg også for å svare ja til å være med på NLM sin misjonsmesse 2-3 november.
Selv om lageret mitt ikke er så stort i år, så er jeg i gang med å fylle opp igjen.

På Quiltebutikken på Voss hang noen stilige vesker utstilt,
og nå har jeg sydd noen av de.

På Vestlandstreffet var jeg innom et drop-in kurs. 
Der sydde vi mikrogryteklut/vott. Egentlig til å ta varme fat ut av mikrobølgeovnen med, 
men de er greie til f.eks. å ta ut steikebrett fra steikeovnen med.
 Jeg har lagd de i sett på to og to.

Her er noen juleløpere.

Med meg på standen skal min datter Karen Elise også være med å selge kort. 
Ta gjerne en tur innom bloggen hennes, Kortfryd, og se hva hun lager.


 Her er noe av den vakre naturen som gav inspirasjon.
Nå må vi nyte de fine høstfargene før vinteren setter inn.

1 kommentar:

  1. Du er kjempeflink,Birte! Me skulle hatt nokre slike som deg til vår messe her og, ser eg!!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!