onsdag 9. mai 2012

Hverdagsengler

hverdagsengel


Ta det rolig dag
...og da er det ofte tid å bla i en bok, 
for jeg liker godt bøker 
jeg kan bla i, og lese litt i .
Et dikt, visdomsord eller en liten historie.
 I dag har jeg bladd i en diktbok av Bente Bratlund. 
Boken heter: "Draumen." 
Diktene jeg leste handlet om engler,
og jeg liker engler.

hverdagsengler




"DET FINST ENGLAR"

Det fins englar!

Med sterke hender
 tar dei tak
 der det trengs

Med usentimental
humor
går dei gjerne
ei mil ekstra

Utan å gjera
vesen av det
er dei der

Det tok litt tid
før eg oppdaga dei
Dei hadde ikkje kvite venger






DEI SOM BERRE ER DER

Eg trur på englar
Både dei usynlige
og dei synlige

Dei som kjem
som uventa gjestar
når vi treng dei
som mest
Dei som viser veg
så vi kan finna 
vår eigen styrke

Eg trur på englar
Dei som berre er der
og som ein aldri
blir ståande i skuld til
anna enn å ta vare på det 
gode



Jeg kjenner noen 
hverdagsengler



1 kommentar:

  1. Nydelige dikt! Det er godt å kjenne noen hverdagsengler ja:))

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!